lauantai 10. tammikuuta 2015

Perjantai

Viikonloppu alkoi ja tytöille tuli yövieras. Päivällä olin teinien ja nuorimman kans Seinäjoella. Mulla on Ullakolla kirpparipaikka kolmatta viikkoa ja vein sinne lisäystä. Tosi hyvin on mennyt vaatteet kaupaksi. Vein mm. 4 Guessin laukkua, joista oli enään kaksi jäljellä. Oon alkanut pikkuhiljaa siirtyä Guessista Michael Korsiin ja haaveissa on seuraavaksi Louis Vuitton! Joo, oon tullut vanhaksi, sitä se kai on :)
Pete on luvannut mulle, että kun se myy tuon mun unelmien Mersun, niin sitten mä saan sen unelmien laukun! :)
Että sitä odotellessa...

Mä olen ollut nyt yli kuukauden omalla tukalla ilman hiustenpidennyksiä. Juurikasvua oli sen verran, että aloin sitä käsittelemään. Mulla oli valmiina sekä blondausaine, että ruskea kestoväri. Mietin mitä tekisin ja päädyin laittamaan ruskeita raitoja ja laitoin koko päähän ruskeaa väriä juureen. Pari päivää sitä kateltuani tulin siihen tulokseen, että kyllä vaalea vaan on mun juttu ja niin blondasin  juuren ja raidat pois! Harmittaa, kun hius kärsii ja menee entistä huonompaan kuntoon. Ja kaiken lisäksi juuri on nyt kellertävä..ehkä se siitä kuitenkin tasoittuu pesujen myötä..
Pidennystä oon suunnitellut laittaa ens viikolla. Oon menossa Herbalifen koulutukseen Lahteen viikonlopuksi ja sinne olis kiva saada pitkä tukka. Siellä on lauantaina iltajuhla, jossa on pukukoodi Blingbling! Sopii mun tyyliin! :)


Vaatteet on vielä auki mitä puen ja tänään kävin etsimässä korkkareita, mutta missään ei ollut tarpeeksi sitä blingblingiä. Kynnet fiksataan vielä perjantaina ja ripset kävin huollattamassa eilen. Molemmille puolille laitettiin kolme timskuakin.



Rentouttavaa viikonloppua!

-Hanna-



2 kommenttia:

  1. Heippa hei Hanna, en löytänyt sinun sähköpostin osoitetta laittaisitko minulle postia ilona.pietilainen@hotmail.fi
    Ilona

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.