perjantai 26. joulukuuta 2014

Joulu <3

Mä olin ollut tosi kiltti tänä vuonna...
tai sitte mä olin ollut vaan ahkera avustamaan joulupukkia ;)
Sitä saa, mitä tilaa :D



Eli pukki toi mun kauan haaveilemat UGGit! Ja vielä ne loistavat paljettiversiot! Sitten Louis Vuittonin huivin, mutta laukku jäi vielä odottelemaan parempia aikoja ;)
Greengaten astioita, pyyhkeitä ja essun. Oddmollyn toppi ja neuletakki.
Tuoksupuolelta Victoria's Secret <3
Ja unohtamatta selfie stick'siä :D :D
Ja paljon paljon muuta!!!



Lapset olivat koulussa askarrelleet saippuoita ja kynttilöitä sekä kutoneet lapaset <3


Cindy uskalsi pukin syliin kummitädin kans :)


Joulupäivänä meillä pidennettiin ruokapöytä, että syömään mahtui 11 aikuista ja 11 lasta. Juhlittiin joulun tärkeintä sanomaa Jeesuksen syntymää!


Samalla juhlittiin 11-vuotiasta Carolinaa!


Ja synttärijuhlinta jatkuu tänään toisen suvun kans!
Hyvää Tapaninpäivää!

-Hanna-



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.