maanantai 1. joulukuuta 2014

Road House ja joulunavaus

Torstaina olin lasten kans hakemassa sitä meidän pupua Voltista.
Matkalla pysähdyttiin tietysti Powerparkin Road Houseen.
Aikaa oli vain puoli tuntia, kun kaupat meni kiinni, joten paljoa ei ehditty shoppailla, mutta pari joululahjaa löytyi. Siellä olis ollut kyllä hyviä kenkiä ja vaatteita. Sellasia vähän erikoisempia mitä ei muualta saa. Hyviä merkkejä, kuten Guess.

Jouluvalaistus oli huikea! Joulukatu kauppakeskuksen keskellä oli hieno, koska se katto on niin näyttävä, kaareva lasikatto valoineen.



Mukana mulla oli vanhin ja nuorin ja tyttöjen Enni-serkku.






Suukkoja <3


Perjantaina tein myös ison ja vaikean päätöksen.
Minut valittiin Great Cut Academyn (parturi-kampaaja) oppilaaksi Tampereelle ensi syksystä alkaen. Lähetin kuitenkin paperit allekirjoittamatta takaisin, koska en voi vielä tietää varmaksi meidän ensi syksyn suunnitelmia..Kaikki on auki ja riippuu pitkälti remontin etenemisestä.
Haaveeni olisi ollut päästä kampaajakouluun, jota työtä oon jo jonkin verran tehnytkin, mutta olen kouluttautunut pelkillä kursseilla. Haluaisin saada siitä kuitenkin ammatin.
Nyt on siis tulevaisuus vielä täysin avoinna. Maaliskuun loppuun saan olla vielä kotiäitinä ja sitten täytyy keksiä jotain. Toki meillä on tuo yritys, mutta tiloja ei enään, koska myytiin ne pois vuosi sitten.


Ilmajoen joulunavaus on perinteinen toritapahtuma, jossa yleensä olen laulamassa ja säestämässä pianolla, mutta tällä kertaa meidän seurakuntaa edusti toinen kuoro. Hyvä niin, koska mulla ei olisi ollut ääntä lainkaan! En tiedä mistä mulle tällänen yskä ilmestyi!? En oo koko vuonna ollut kipeä ja nyt tällä viikolla oli muutaman päivän kurkku vähän kipeä, kunnes meni ääni kokonaan. Tosi kurjaa tällänen äänettömyys. Ei sovi mulle! :)





Tytöt haki pukilta karkkia ja otti tärähtäneen kuvan :)

Lopuksi Cindy pääsi vielä poliisiauton kyytiin, kun  olivat esittelemässä kalustoa.
Se on kyllä niin rohkea tyttö, juttelee ventovieraalle poliisille :)



Koko viikonloppu on ollut yhtä menoa, ei oo paljon kotona näkynyt tätä mammaa. Lauantaina oltiinkin sitten pikkujoulutunnelmissa, mutta niistä lisää seuraavassa postauksessa! Nyt nukkumaan!
-Hanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.