maanantai 29. joulukuuta 2014

Maratonia ja Tapaksia

Sain lahjaksi 3 tutustumiskäyntiä Ladyline kuntosalille. Ekan kerran olin eilen ja tykkäsin paikasta kovasti. Osallistuin ryhmäliikuntatunnille, juoksin matolla, testasin laitteita ja kävin solariumissa ja lopuksi vielä infrasaunassa. Tosi hyvät fiilikset jäi ja siitä innostuneena uskalsin tänään pitkällisen flunssan jälkeen pienelle juoksulenkille kaverin kans. Käytiin urheilukentän katsomossa loikkimassa portaita, kyllä huomenna mahtaa tuntua reisis :D


Oon juossut 7 ja puoli vuotta sitten maratonin. Silloin treenasin ihan hullun lailla; vain vähän reilu kolme kuukautta lähes jokaikinen päivä tunnin juoksulenkki ja painoa putosi tuossa ajassa 12kg! Mitään ruokailutottumuksia en muuttanut. Vain juoksin ja juoksin! Mulla oli silloin puolitoista vuotias vauva rattaissa mukana. Muistan sen tunteen, miten hyvä olo juoksusta tuli. Oli vaan pakko päästä. Enään en oo päässyt uudestaan siihen fiilikseen, mutta kova tahto olis alkaa taas treenaamaan. Tuo mun tahti silloin oli vaan liian tappava, eikä kroppa saanut tarpeeksi levätä. Siitä sainkin sitten penikkavaivan molempiin jalkoihin ja lääkäri määräsi lepoa puoli vuotta! Nyt aina, kun oon aloittanut juoksun uudelleen, se ikävä vaiva palaa joka kerta. Mutta en lannistu, mä oon aika sitkeä, kun jotain päätän :)

Tänään oltiin Petrin siskon tytön 1-vuotissynttäreillä ja samalla reissulla ostettiin suihkukaappi yläkertaan.

Kävin hakemassa MallanMakeista kauan ihastelemani Odd Mollyn pitkät villasukat!
Ne sopi kivasti yhteen samanmerkkisen lampaanvillaisen neuletakin kanssa ja yhdistettynä Creamin harmaaseen mekkoon.Joululahjahuivi kuuluu nykyään mun joka lookkiin ;)

 

Viikonloppuna käytiin aikuisten kesken syömässä Tapas Bar Café Ole:ssa. Espanjalaishenkinen ravintola tarjoilee kylmiä ja lämpimiä tapaksia sopuhintaan.



Ihana paikka ja valinnanvaraa oli kivasti. Me syötiin Peten kans puoliksi 6 erilaista pikku annosta pääruokia ja 3 yhteistä jälkkäriä. Eikä ollut pahanhintainen. Alle 20€/hlö.




Peten siskot puolisoineen oli meidän seurana ja me saatiin jättää Cindykin kotiin, että päästiin ilman lapsia. Oli kyllä käymisen arvoinen paikka ja mennään ehdottomasti uudestaankin! Paikka oli suhteellisen pieni ja intiimi. Ja kuten suositussa paikassa kuuluukin olla, kaikki pöydät ja istumapaikat oli täynnä. Sisustus oli hauskan värikäs ja istuimet oli kokoelma kaikenlaisia erilaisia tuoleja ja sohvaryhmiä. Varsin kodinomainen ja välitön tunnelma, suosittelen lämpimästi!

-Hanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.