tiistai 11. marraskuuta 2014

Mersuja ja jumppaa

No niinhän siinä sitten kävi, etten jaksanut reippailla, vaan menin autolla sinne opettajien tapaamisiin. Siihen oli kaksikin syytä; oon aina myöhässä joka paikasta ja nytkin lähdin niin viime tipassa, että kävellen ei olis ehtinyt. Toisekseen mulla on ollut niin vähän aikaa ajella tuolla meidän uusimmalla autolla, että mielellään käytin tilaisuuden hyväksi. Mun mies on Veholla töissä, (tosin nyt vuorotteluvapaalla), että sen vuoksi meillä autot ja pääasiassa Mersut vaihtuilee tiheään. Mä oon sellanen "mersufriikki". Tällä hetkellä meillä on ajossa 3 Mersua ja työnalla on 2 ML maasturia. Autonhakureissuja tehdään ympäri Suomea. Mä tykkään istua kyytis, ajamisesta en niinkään piittaa. Ja kuten kaikkea, autojakin pitää olla monta 😉

Tälle iltaa mulla olis edessä vielä vedettävänä naisten jumppa meidän seurakunnan kerhotilassa. Se on sellanen reilun tunnin kestävä viiden mailin voimakävely. Päälle lyhyt, mutta sitäkin tehokkaampi vatsajumppa. On tosi tärkeää, että on kerran viikossa joku säännöllinen urheilu, kun tuo naapurissa oleva kuntosali tahtoo aina siirtyä, kun ei muka jaksa mennä ;)
Laitan loppuun vielä kuvan mun autosta lasten koulun pihassa. Harmi vaan, että se raukka on niin kurassa 😁


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.