sunnuntai 16. marraskuuta 2014

Keittiö

Meillä oli eilen mun ystävä kylässä. Esikoinen Camilla leipoi juustosarvia glögin ja vieraan tuomien joulutorttujen kans.





Meillä on kaksi ruokapöytää. Toinen on kahdeksan hengen pöytä ruokailutilassa olkkarin puolella ja toinen pikkupöytä (aamupalapöytä) keittiössä. Siihen on vielä tuolit vähän hakusessa. Nyt siinä on sekalainen joukko pinnatuolia ja rautatuolia. Kummatkin sopii, mut kumpiakaan ei oo tarpeeksi. Näitä JDL:n rautajakkaroita oon hommannut www.mallanmakeat.fi mustia ja valkoisia, selkänojalla tai ilman. Mulla on ilman, mutta haluisin niitä selkänojallisia lisäksi.







Keittiönkaapit oli edellisen omistajan valitsemat Topi-keittiön puunväriset massiivipuuovilla. Mä tuunasin ne ja maalasin valkoiseksi ja kulutin hiekkapaperilla maalaisromanttiseen sisustukseen sopivammiksi. Oon tykännyt kovasti. Kaappitilaa vaan ei koskaan oo liikaa. Tasot menee kans vaihtoon heti kun ehditään!

Tähän väliin on hyvä syödä k-marketin salaattibaarin take away -lounas appelsiinin makuisen kivennäisveden kans. On tullut tavaksi tämä salaattilounas. Nopea ja helppo ja ennenkaikkea terveellinen vaihtoehto, mulle joka tykkään perunasta ja pastasta ja niitä tulee syötyä liikaakin. Tässä salaatissa mulla on kana ja feta ne mistä tykkään eniten. En käytä salaatinkastikkeita, vaan feta antaa hyvin makua.


-Hanna-








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.