keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Univelkaa ja ripsienpidennykset

Huomenta!

Mun aamu venähti taas kymppiin huonon aamuyön takia..5.30 huoneen ovella seisoo meidän kolmasluokkalainen, joka ei saa nukuttua. En jaksa ymmärtää mikä sitä valvottaa! Tää nyt olikin melkein aamua, mutta normaalisti se tulee meidän huoneeseen 2.30... Ja tätä on jatkunut koko tämä syksy. Ei nyt onneksi ihan joka yö, mutta useamman kerran viikossa.

Mä oon sitte niin huono pääsemään uudestaan uneen, kun kesken herätetään. Ja lisäksi en saa nukuttua, jos on kovin ahdasta. Ainut mikä tytön kohdalla auttaa on, että päästää hänet meidän sänkyyn. No, täytynee kai vaan odottaa, että tämäkin vaihe on ohimenevää...

Ripsipäivityksen ajattelin tänään teille tehdä. Mä kun oon jäänyt ihan totaalisen koukkuun näihin ripsipidennyksiin! Tammikuusta lähtien oon näitä käyttänyt ja huollossa hypännyt noin kuukauden välein. Täällä on edullinen paikka, jossa käyn. 30€ oli sitten huolto tai aloitus. Sillä hintaa saa Klassiset ripset. Ne pysyy mielestäni paremmin, kuin turhan paljon ylistetyt Volyymiripset. Lopputulos on parempi volyymeis, koska ne on runsaammat, mutta mulla lähti alle viikossa jo puolet pois. Eikä lopputulos eroa niin paljon klassisista, että kannattaisi maksaa niistä sen 120€, jonka aloitus maksaa. Huolto on niissä 45€. Toki hinnat täysin paikasta riippuen, mutta näin täällä Ilmajoella kosmetologilla. 


Volyymien laitos menee myös kauemman aikaa, koska yhteen ripseen liimataan noin 5 ohutta ripseä, verrattuna klassisiin, jossa tulee yksi paksumpi ripsi yhteen omaan. Mutta näissäkin lopputulos riippuu paljolti siitä, millaiset on omat ripset. Mutta näiden helppous on se juttu, miksi mä en halua elää ilman näitä! Heti sängystä noustuaan on silmämeikki valmiina. Voi lähteä ilman meikkaamista ulos ilman, että näyttää sairaalta.
Mun omat ripset on niin vaaleat, että silmätkään ei erotu päästä ilman meikkiä. 

Mutta näiden kans käytän vain värivoidetta couperosa ihooni ja aurinkopuuteria, mikä on mun lempparituote! Tärkeämpiin menoihin tottakai laitan luomivärin ja yleensä rajauksen ja ripsarin alaripsiin. Siihen menikin aikaa tottua, että yläripset on mustat ja tuuheat ja alaripsis ei oo mitään! Mutta kaikkeen tottuu ja jos häiritsee, ei oo kova vaiva laittaa ripsari niihin. Voin todellakin suositella näitä ihan jokaiselle, joka haluaa päästä helpolla ja olla silti huolitellun näköinen! :)



2 kommenttia:

  1. Moikka, missä paikassa käyt laittamassa ripset? :) kivan näköiset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Ilmajoella Ninnillä nro:0405484298.
      Kiitos, tykkään kovasti itekkin! :)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.