maanantai 24. marraskuuta 2014

Roskaruokaa


Sunnuntaina mies lähti metsälle ja minä jäin kotiin siivoamaan. No, mun siivous menee aina sisustamiseksi :)
Ostin mallan makeista nuo kivat adventtikynttilät.


Ikkunat sai viimeisenkin tähtensä. Nyt niitä on kolmessa ikkunassa olkkarissa. Tuo iso on niin näyttävä!


Sunnuntai oli koko perheen pizzapäivä ja tänään näköjään mulla hampparipäivä! Pyhänä en jaksanut laittaa ruokaa, vaan haettiin paikallisesta Özlem pizzeriasta pari perhepizzaa.


Tänään mun rakas ystävä tuli Kauhavalta kylään ja vei minut syömään Burgertimeen. Sen jälkeen olin hänen kanssaan ripsihuollossa. Ystävä sai hienot ripset, kiitos taas Ninni!


Joulutunnelmaa on riittänyt, kun eilen illalla oli joululauluharkat, jossa siis laulan ja säestän sähköpianolla.

Tänään oli puolestaan kansalaisopiston syksyn viimeinen enkun tunti. Pikkujoulu meininkiä sielläkin, kun laulettiin joululauluja englanniksi. Niin vaan kului syyslukukausi, enkä kertaakaan lintsannut ;)
Ja kyllä mä siellä oon oppinutkin paljon ja saanut rohkeutta käyttää sitä kielitaitoa.


Kotona odotti uunituoreet sämpylät. Camilla taas leiponut. Pakko oli maistaa, vaikka maha olikin niin täynnä! Lämpimät leivät maistuu aina!


-Hanna-







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.